Postingan

Menampilkan postingan dari Oktober, 2009

Melihat Benda Dengan Sinar X

Gambar
Ini postingan terbaru dari aku yang aku ambil dari uphaa.com , kalau yang sebelumnya itu berisi tentang jembatan sama grafitti, dan yang sekarang aku ambil tentang sinar X. Pernah kebayang gak kalau benda-benda disekitar kita tuh, kita liat sama sinar x????? Akankah seperti ???? Berikut beberapa gambar yang menurut saya cukup gila,hehe Enjoy!!! Sony PS 2 Kamera Accordion Controller Sony PS2 Mp3 Mixer Alumunium MacBook Loud speaker + headphones Bohlam Pijar Iphone 3GS 32gb Hair Dryer Controller Nintendo GameCUBE Bagaimana? Apakah sudah terbayang bagaimana mereka memfoto ini semua? hehehe

Grafitti Bayangan Terkeren Di Dunia

Gambar
Seni grafitti emang merupakan suatu karya seni modern yang salah satu media tempat untuk menggambarnya itu di atas kanvas biasa. Nah biasanya para apa ya nama orang yang buat grafitti itu menggambar ato bisa dibilang melukis di dinding. Nah di kota tempatku mengekos ini (*wah2) ada beberapa gambar grafitti yang keren yang menghiasi beberapa dinding rumah kosong maupun jembatan dengan gambar yang keren, dan yang paling buat kagum tuh gambarnya pada sama semua gitu di beberapa tempat. Kalau menurut temenku sih para pekerja seni ini biasanya orang yang mempunyai keuangan menengah keatas, karena ya bahan baku untuk menggambar ini (biasanya namanya pilox) relatif mahal. Di jember sih denger-denger ada komunitas grafitti tapi berhubung mereka tuh ngerjainnya malam hari jadinya ya sulit gitu dapat kabar apa yang mereka kerjakan. Itu kalau di Indonesia, sekarang gimana sama para pekerja seni grafitti (ya gakpapa kan dibilang pekerja) di luar Indonesia. Ini ada beberapa gambar karya grafitti ba

Tax Accountants For Small Business

We often think that a family or a small business doesn’t need tax agents. Moreover, we also thinks that hiring a tax agent will be expensive, or we often see a family trust or a small business is something we can handle ourselves. However, there are so many families live in poverty because they cannot manage their financial substances; many small businesses end in bankruptcy because they think that they don’t need to consult a financial consultant while they should. Adrian Raftery Wawrzyniak is a chartered accounting firm which provides financial planning, solution, and consultation for their clients’ small scale financial management. This firm is a tax agent who will help its clients to be not burdened by the personal income tax they have to pay. This company provides tax accountants for its clients to recount their taxes that their tax can be legally low. If you feel that you need consultation about a small business you are going to run, or you need to increase the sum of money y

Get Your Cheap Tickets Now!

Buying tickets for concerts, games, or other shows can be so difficult, but it also can be so easy if you know how to get it. Well, as a fan who wanted to see particular show, you must want to get the best ticket with cheap price, right? Well, it is very possible to happen if you use a service of a professional ticket broker to help you find the ticket you want easier and faster. What is so fun from seizing the help from ticket broker is the opportunity to get the hottest deal and a reasonable price of Bell Centre Tickets that are so hunted by many people. You can purchase it online to make it faster and get the information about the ticket you like. With the service of a ticket broker, you also can get Terminal 5 Tickets easily and enjoy it in the correct schedule. You even can purchase Great Western Forum Tickets online and save your money with the negotiated price of the tickets. Besides the lower price that you can get from the ticket broker, you will get a correct schedule a

Jembatan Teraneh Di Dunia

Gambar
Banyak hal aneh di dunia ini yang bisa diterima akal sehat maupun yang tidak masuk akal. Tak terkecuali model - model jembatan yang ada di dunia ini, anda pasti tidak menyangka kalau jembatan yang biasanya terbentuk dari beton dan logam lainnya ini mempunyai banyak bentuk yang hampir tidak bisa dipikirkan kalau ini adalah sebuah jembatan. Berikut ada beberapa gambar jembatan teraneh yang ada di dunia ini. Ada-ada aja nih,hehe! Ini adalah gambar dari jembatan yang berada di Amsterdam dan dibuat oleh Naomi. Terdapat 3 jembatan baja merah yang menghubungkan pulau Sporenburg dan Borneo. Dua dari tiga jembatan ini mempunyai ukuran 90 m dan 25 m. Jembatan untuk pejalan kaki ini adalah jembatan yang tidak wajar yang ada di dunia. Jauh di pedalaman Rusia terdapat tempat yang mempunyai Jembatan yang aneh. Terbuat dari kayu dan disebut "The Half - Bridge of Hope". Terlihat seperti jembatan kayu yang menghubungkan bukit yang satu dengan yang lainnya tetapi berakhir berakhir di tenga

Playing Golf in Vacation

Once, we went on vacation to a tourist area located in the northern part of town. My dad has a hobby of playing golf to find a vacation spot with golf course facilities. My dad wanted to spend her vacation time to play golf. While my mother wanted to spend the holidays to go to the coast. Therefore it we decided to visit a tourist place that has a second facility. Luckily the place we were looking for was the northern part of town. That day arrived; we started preparing the equipment we would need there. In addition, we also bring food and soft drinks to complement a holiday there. The place became our goal to spend the holidays this year is the Myrtle Beach Golf . An attractive facility for the most enjoyable vacation with the beautiful beach and golf courses offering. This will be the Myrtle Beach Golf Vacations is providing the best event you and your family vacation. After getting the inn, my dad immediately rushed to play golf and enjoy his hobbies that require concentration. Wh